Фестиваль інновацій створив платформу для діалогу між бізнесом і наукою

28.11.2016
Фестиваль інновацій створив платформу для діалогу між бізнесом і наукою

Київський Національний університет ім. Тараса Шевченка відкрив свої двері для учасників «Фестивалю Інновацій КНУ-2016». Молоді науковці, студенти та аспіранти представили та захистили свої наукові проекти.

Мета Фестивалю Інновацій – створення платформи для діалогу між бізнесом та наукою, в результаті якого науковці отримали шанс реалізувати свої проекти, залучивши інвесторів та обмінявшись власним досвідом із колегами.

Журі фестивалю відмітило найкращі та перспективні роботи, нагородивши розробників планшетами партнера заходу – українського бренду Impression Electronics компанії «НАВІГАТОР»:

Лідером серед презентованих проектів став - «Нові біоцидні препарати для тривалого знезараження перев’язочних і гігієнічних матеріалів та одягу» - Хімічного факультету КНУ ім. Тараса Шевченка.

Другу сходинку посів проект ННЦ «Інституту біології та медицини» - «Біологічний захист сільськогосподарських та декоративних рослин від бактеріозів з використанням вірусних бактерій».

Третє місце виборов проект «Система моделювання засобів реабілітації для лікування опорно-рухової системи людини» - Факультету комп’ютерних наук і кібернетики КНУ ім. Тараса Шевченка.

В рамках Фестивалю пройшов конкурс стартапів, серед декількох десятків стартап-проектів, перемогу здобув «UA-RoboticsEcoBox». Розробники презентували побутовий прилад-генератор зелені для кухні та інтер’єру. Користувач може дистанційно керувати проектом та вирощувати рослинність в штучних умовах.

В 2017 році Impression Electronics планує залучити до виробничого процесу бренду талановитих студентів. Це допоможе підростаючому поколінню вже з університетської лави отримати не лише теоретичні, але і практичні навички, які дозволять розвиватись та сприяти вдосконаленню обраної професії.

Власний бренд Impression Electronics компанії «НАВІГАТОР» постійно підтримує освітні проекти. Зокрема обладнання комп’ютерного класу в Києво-Могилянській академії – ініціативна української торгової марки.

Першопроходець інтерактивної освіти в Україні – «Smart Kids», який реалізований за наказом Міністерства Освіти, інноваційні рішення від компанії «Розумники» та спеціально розроблені пристрої від «НАВІГАТОР», разом створюють сучасне освітнє середовище у молодших школах України.