Бізнес-сніданок ProZorro для постачальників

30.03.2018
Бізнес-сніданок ProZorro для постачальників

29 березня команда ProZorro  зібрала постачальників в затишному ПеремогаSpace, щоб разом проаналізувати кейси і дізнатися «рецепти» перемог у тендерах.

Команда НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН також приєдналася до обговорення і з цікавістю дізнавалася про зміни у законодавстві, які чекатимуть учасників системи ProZorro вже незабаром, а також взяла участь у практичній частині зустрічі – розгляді кейсів учасників.

Захід зібрав близько 200 відвідувачів: представників тендерних департаментів, керівників, юристів, правозахисників, представників замовників.

Наталія Шимко , Заступник директора департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України , розповіла про роботу над законодавчіми змінами, спрямованими на покращення взаємодї Замовників та Постачальників у системі ProZorro.

Зміни, над якими зараз працює команда Міністерства:

Покращення оскарження

Розробляється та тестується можливість оплачувати скарги через саму систему, що допоможе уникнути непорозумінь та дискомунікації між АМКУ та подавачем скарги. Розглядається можливість введення диференційованої плати за оскарження: її зменшення для маленьких закупівель та збільшення для великих, а також можливість повернення оплати скарги у разі позитивного рішення по ній.

Також зміни у порядку оскарження торкнуться багатолотових закупівель, відхилень всіх пропозицій та відміни закупівель за підсумками проведених торгів.

 Виправлення помилок подачі

Розглядається внесення змін, згідно до яких за результатом розгляду пропозиції Замовник дає фідбек і протягом 24 годин у Постачальника є можливість виправити і наново завантажити документи. Зробити таке виправлення можна один раз протягом торгів і ці зміни не мають стосуватись технічних характеристик продукції.

Додаткове врегулювання допорогових закупівель

Згідно з пропозицією, яка зараз розглядається Міністерством, вся інформаціє про допорогові закупівлі буде заноситись у систему, а винятки (термінові закупівлі, закупівлі на неконкурентних ринках) мають бути зафіксовані в Законі.

Рамкові закупівлі

Згідно з Наказом МЕРТ №1372 від 15.09.17  прийнято і зараз технічно реалізується можливість реалізації рамкових закупівель. Рамкові закупівлі спрямовані на оперативне забезпечення потреб Замовника у випадку багаторазових закупівель однотипної продукції. На практиці це означає, що за результатами торгів переможцями оголощується відразу декілька постачальників, з якими Замовник укладає рамкові угоди ( максимально на 4 роки).

Нововведення планують запустити вже у 2 кварталі 2018 року.

Електронні каталоги на допорогових закупівлях

Розглядається проект створення аналогу інтернет-магазину, з переліком товарів і Постачальників. Відбір Постачальників буде здійснюватись централізовано.

Після такої інформативної вступної частини учасникам бізнес-сніданку було запропоновано перейти до практичного обговорення кейсів Постачальників. Коментували кейси та пропонували можливі сценарії поведінки у спірних ситуаціях Василь Задворний, гендиректор ДП “Прозорро”, Микола Смирнов, провідний юрист юридичної компанії «Праве діло» та представник платформи Dozorro.org.

Загалом було проаналізовано 32 практичних кейси із типовими помилками та запитаннями.

 

Участь у бізнес-зустрічах, на яких відбувається жива комунікація між учасниками системи та ії творцями, - це важлива для команди НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН можливість долучитися до діалогу щодо перетворень у  ProZorro , а також бути в курсі змін у системі, що допоможе ефективніше подавати пропозиції та аргументовано захищати свої позиції у випадку появи підстав для подання скарг.