За підтримки НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН пройшла І Всеукраїнська інтернет -олімпіада «На Урок»

15.05.2018
За підтримки НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН пройшла І Всеукраїнська інтернет -олімпіада «На Урок»

26 березня  - 29 квітня проходила І Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок», протягом якої учні мали змогу виконати завдання 6 олімпіад з предметів, зокрема української мови та літератури, англійської мови, математики, інформатики, біології та предметів початкової школи.

Дистанційний формат проведення олімпіади передбачав вільний доступ до завдань школярів з усієї України, яким для участі були потрібні лише реєстрація і пристрій із виходом в Інтернет.

Вчителі, що реєстрували своїх учнів, після оприлюднення результатів могли побачити правильні відповіді та проаналізувати помилки, що дає можливість звернути увагу на типові складнощі і за потреби провести корегування із учнями.

Загалом завдання виконували 257 тисяч учасників по всій Україні.

Масовий характер залучення учнів до віиконання завдань свідчить про зростаючий інтерес школярів до навчання і можливості випобувати себе.

Статистика І Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок»

Участь взяли учні з 4201 шкіл з усієї України.

Найактивніші області за кількістю учасників: Донецька (14,2%), Дніпропетровська (10%), Запорізька (9,4%), Полтавська (7,7%) та Харківська області.

Найбільшу кількість завдань виконали учні 6 класів.

Найпопулярніший предмет – Інформатика.

За результатами Олімпіади всі учасники та вчителі отримали можливість завантажити пам`ятні сертифікати, а для переможців були передбачені подарункові набори від організаторів та партнерівІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок».

Так всі учасники отримали спеціальну знижку на придбання техніки Impression Electronics від компанії НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН. А для 10 найактивніших шкіл та закладів, чиї учні набрали найвищий середній бал за результатами олімпіади передбачені спеціальні подарунки від НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН.

 Для НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН підтримка ініціатив в сфері освіти є  приорітетом, який чітко окреслює цінність створення принципово інакшої школи, побудованої на принципах НУШ, де шануються індивідуальні здібності та особливий підхід до кожного учня і кожного вчителя.